Försovit mig på sommarlovet..?

Somnade sjukt sent idag, eller ska man säga tidigt kanske? Somnade stax innan 5 imorse, så satte min motiltelefon på alarm 11:15. Dock trodde jag att jag skulle vakna runt 9 som vanligt eftersom jag skulle ha vart hos min polare klockan 11. Men nej, så blev det juh inte. Så vettefan hur det här kommer sluta nu. Haha! Ska dessutom va i stan om typ 2 timmar o käka med Anders o Jonas, så ah. Jag kanske får börja fixa mig snart, typ hoppa in i duschen o lite så bara. Hmm.. Aja, jag är fortfarande sjukt trött iaf, inte kul. Haha!

Ska iaf fixa mig nu, o jag vet inte om jag ska hoppa över frukosten o käka direkt i stan? Vi får se hur jag gör, snart.
Ha en bra dag! /M

Nån lite gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: