Joggingtur mitt i natten!

Kom hem för ett tag sen efter att ha vart ute på 1mils joggingtur. Tog ca en timma så va hemma halv 1. Men eftersom det va lagom varmt/kallt ute så tyckte jag det va perfekt så här sent! Dock va det kanske inte världens mest trevligaste att jogga i skogen alldeles ensam i mörkret. Men det funkade!

Morgondagen har jag inte planerat in så mycket på. Men kanske skulle ut o träffa Matte om det inte regnar o sånt. För då kommer jag vilja va hemma o kolla på filmer istället. Haha! Men vi får se hur det blir med det.

Funderar även på att sova snart oxå. Är sjukt trött och har vart det hela dagen. Så jag avslutar detta inlägg med en bild och säger godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: