Låååång dag..

Phhhuuu.. Typ!?
Haha..
 
Somnade sent inatt, halv 4, och vaknade klockan 10 av väckarklockan.
Käkade då frukost, hoppade in i duschen och chillade lite. När klockan sen va 12 drog jag mig mot stan för att fixa lite saker. Lämna lite saker, dricka osv.. Sen skulle jag träffa Jonte men han fick ändrade planer så det blev inte så, och han har man inte träffat på månader så det var lite synd. Men fler tillfällen kommer!
 
Är iaf hemma nu och käkade min "lunch" alldeles nyss. Fick bli en Billy's Panpizza, haha. Brorsan hade tydligen inte orkat laga mat så då käkade jag samma sak som han. För tydligen skulle han dra till stan o cykla med sina polare precis när jag kom hem, hehe.
 
Kvällen idag vet jag inte alls hur den kommer se ut ännu. Men det märker vi. Ska antagligen vara hemma iaf tror jag. :)
Men ska imorgon iväg på fest med lite folk, ett tag iaf. Så ska hem till Olivia först så går vi tillsammans. Vet inte om Kajsa oxå skulle hänga på. Sen ska jag dra mig vidare mot Södertälje runt 23 eller något. Men det blir säkert bra. Så kommer väll hem på lördag. Hmm.. Får se hur det slutar iaf!
 
Nu ska jag chilla vidare här ett tag tills mamma o pappa kommer hem från jobbet iaf. Om jag inte går ut och solar, får se.
Ha en fortsatt trevlig dag! /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: