Lördagen är nu förbipasserad

Gårdagen, lördag, var helt okej.
Gick upp rätt tidigt, halv 11. Åkte till farmor och farfar runt halv 12, klippte gräset och lite sånt där med brorsan så vi hjälptes åt, käkade smörgåstårta, käkade lax och potatis, sen käka vi glass, och efter det käka vi fika. Så man kan juh säga att jag va mätt som bara den. Haha! Min faster och hennes sambo va oxå där från Sthlm, så det va trevligt för de va länge sen man träffa dom. Sen gjorde vi inte så mycket mer, typ spelade yatzy och lite sånt.
 
Va hemma runt kvart över 8 ungefär, och precis då kom mina kusiner och lite folk från ingenstans hem till oss och hälsade på. Haha. Men dom stannade inte så länge ändå.
Runt halv 10 sen drog jag mig mot Torshälla på cykeln för att möta Jonas och gå en promenad, dock började det regna efter ett tag vilket inte va så jättekul, men det fungerade ändå för vi hittade ett tak! Så kom hem för ett tag sen nu bara. Men då hade det sluta regna när jag cyklade hem iaf. (a)
 
Ska väll sova lite snart tänkte jag oxå. För jag är sjukt jävla trött, haha. Men så äre ibland. Så vi får se avad morgondagen bjuder på, men jag tror det blir att vara hemma eller något bara eftersom det troligtvis kommer regna så isåfall blir det inget Vilsta, men det märker vi.
 
Säger iaf godnatt nu! Sov gott ♥ /M
 


MYYYYYYYYYS!!!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: