Ny vecka!

*Hejsan!*

Dagen har spenderats i Vilsta med klassen, och typ 7-8 orna och typ 99:or. Skulle göra lekar till dom, så va rätt chill och fick dessutom sluta 12, så inget att klaga över! Det regnade inte så mycket heller, så allt va perfekt!

Morgondagen blir säkert oxå bra! Dra sig mot tåget till straxtt innan 10, sen dra till Stockholm o Grönalund med klassen hela dagen och chilla runt lite bara. Så tar väll tåget tillbaka nångång på kvällen så vi är tillbaka runt 00.03 typ i Eskilstuna. Så hoppas på hyfsat väder där oxå!

Sen på onsdag är jag ledig, som alla andra antar jag. Eftersmo det är nationaldagen och sedan på torsdag har jag skola på morgonen typ 3 timmar för att städa skåpen på, och sen tillbaka till typ klockan 17 för skolavslutning, få betygen osv.
Blir o tagga fest efteråt med lite folk i klassen och sen får vi se om jag och Olivia drar vidare mot Torshälla för o fortsätta där, beroende på om folk är roliga. Men det märker vi väll, haha!

Ska chilla vidare nu iaf, och får se om jag drar o träffar Jonas sen, hare fint iaf! /M