Ojoj..

Gårdagen var bra. Vaknade dock rätt sent eftersom jag somnade sent oxå, men det gick fint ändå.
Drog mig mot Olivia till halv 8. Dock skulle Kajsa inte hänga på. Olivia och jag drog oss iaf vidare runt 8 och sen blev det lite dricka osv. Va typ 40 pers där oxå så det va juh varmt som fan, haha.
Runt 23 drog jag iaf vidare mot Södertälje typ och chillade där ett tag för att sedan dra vidare mot Sthlm med lite folk.
Kom sen hem idag runt halv 3 nångång kanske, för jag fick skjuts från S-tälje. Så har vart hemma ett tag nu.
 
Men aja.. Just nu sitter jag iaf här och chillar lite bara. Dock är jag as trött efter gårdagen och natten och det hände massa skumma saker. Haha! Men ah..
Hmm.. Ska väll snart käka lite grillad mat här hemma oxå. Blir gott! För jag har bara käkat en banan på hela dagen och lite fika, och innan det så käkade jag senast runt klockan 15 igår. Meeeen man klarade sig dock ändå undan bakfyllan, hehe.
 
Morgondagen vet jag inte heller hur den ser ut. Vet bara att jag ska ut på en långpromenad med Jonas på förmiddagen runt 10 i Torshälla, så vi får se hur det blir med resten av dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: