Va ett tag sen!

*Godkväll!*

Va ett tag sen sist nu, men jag har haft fullt upp. Försökte fixa designen lite och jag hoppas den ser okej ut, för den andra krånglade rätt mycket beroende på skärmupplösningen. Men vi får se hur det här blir nu.

Gårdagen var trevlig iaf. Va ute med lite folk på Rix FM festivalen här i stan och chillade runt lite bara. Typ Olivia, Linnea, Kajsa, Emilia, Felicia, Maja, Jocke, Matte, Jesper, Anton, Eddie och lite annat folk jag inte har någon aning om vad dom heter. Haha, men de va rätt kul iaf. Sen fortsatte kvällen/natten som den gjorde. Men ah..

Idag har jag inte heller gjort så mycket. Gick upp rätt skapligt och åkte till stan med pappa runt halv 12 och drog till optikern för att fixa synintyg för att få körkortstillstånd. Så ska bara skicka in alla hundra olika papper nu så borde allt snart vara fixat. Perfekt!

Men aja.. Nu ska jag iaf chilla vidare framför facebook och msn och snacka med lite kul folk förhoppningsvis.

Ha en fortsatt trevlig kväll! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: