Hoho!

*Tjenixen!*

Dagen igår va rätt lyckad faktiskt, tycker jag! :)
Skola som vanligt typ. Gjorde Engelskanationella som jag missade i fredags, men det gick förjävla bra igår! Yeye!
Slutade typ lite innan 15 och drog till stan med Olivia och kollade runt efter tält och kartor. Yeah, typ va inne på turistbyrån och massa grejjer. Värsta cepe. Aja.. Drog vidare till min polare sen och chillade lite där bara, sen drog jag hem!

Dagen idag har väll vart som vanligt oxå typ. Haha! Bara tråkig jävla skola osvosv.. Men fick sluta tidigare iaf! :D
Ska snart dra mig mot stan oxå o hämta min platta cider. Yeah, hur fan jag ska orka bära det vettefan, men Olivia skulle komma och hjälpa mig! :) Sen får jag skjuts av hennes farsa hem, och hon drar till Emilia. Blir o tagga dit senare för mig oxå, runt halv 10 kanske o träffa Anders o Fredde på vägen, så lär väll se hur kvällen slutar! :)

Ska iaf städa det sista i mitt rum nu, sen blire väll o tagga mot stan om typ 45 min, tror mamma eller pappa skjutsar mig dit. Yeye! Nu kööööööör vi! Hare fint! /M