Summering av höstlovet!

Hade höstlov förra veckan, och det var underbart!
 
Började med att vi hade buffertdag i skolan så fick sluta lite tidigare än vanligt. På kvällen blev det lite tjejmiddag hos Linnea, med lite halloween-tema på maten och jacuzzi senare på kvällen. 
Resten av lovet har spenderats tillsammans med min underbara pojkvän med massa mat, Paranormal Activity 4 på bio och farmville typ, haha. Cajsa o hennes familj kom dock och käkade lite middag hos oss i lördags så det va trevligt oxå. :)
 
Lite bilder får tala om resten;
 


Har idag iaf vart ledig från skolan pga. utvecklingssamtal. Så det har vart skönt! 
Så käkade med mamma och pappa på Innovation efteråt; 
 

Hmm.. Har även vart ute o sprungit idag, igår oxå för den delen. Har oxå hunnit bakat en kladdkaka, så ska gå ner snart och äta av den, kommer dock va slut typ imorron när pappa o brorsan kommer hem om ett tag oxå, så får ta och passa på innan haha. 
 
På fredag ska jag dra till gymmet o träna oxå tror jag, om tjejerna från klassen skulle med. Orkar inte dra själv, och måste försöka komma igång, ska börja springa typ 3ggr i veckan nu minst iaf för att komma dit jag var förut, har blivit lite slö nu på sista tiden. Höhö. 
 
Aja.. Nu ska jag dra ner till kladdkakan! Hare fint! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: