21/10-12

*Tjenixen!*
 
Länge sedan jag skrev något men har fullt upp i skolan och med annat. 
 
Sitter just nu och pluggar, spelar FarmVille och skriver lite här. Har dock käkat nyss, pluggade innan det och innan jag pluggade var jag hos Jonas. 
 
Helgen har vart helt okej, men lite knas i fredags. Men var iaf ute och käkade med Olivia, Anders och Jonas då, så det va gott iaf! Sen pluggade jag lite på kvällen hos Jonas och ja. 
 
Imorgon väntar en ny skolvecka iaf. Har ett stort Spanska prov, och även ett muntligt tal i Svenskan jag ska framföra. Så måste skriva klart det snart, det handlar om bananer iaf, haha. 
 
Aja.. Nu ska jag fortsätta med Spanskan och spela lite oxå.
Hare fint! /M
 
Saknar sommaren! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: