9/10-12

Va länge sedan jag skrev nyss, och det senaste inlägget varfrån mobilen, så det bev lite fail. Men spela roll!

Den senaste tiden har bestått av plugg och vart med Jonas. Typ så. Sov med han sen i torsdags tills igår, så det va mys iaf.
Har somsagt även pluggat mycket, även fast jag egentligen behöver plugga ännu mer. Har verkligen sjukt mycket att göra nu. 
Hade en uppsatts tills igår i samhällskunskapen, en svenskauppgift tills imorgon plus matteuppgifter, samhällskunskaps prov på torsdag, spanskaläxa tills på torsdag oxå, teknikuppsats om tåg till på fredag och även fysikuppgifter, teknikprov nästa tisdag, matteprov nästa vecka på torsdag och veckan efter det svenskaprov. Så ja, det är fullt upp när man ska hinna med allt. Förman blir juh trött oxå emellanåt och typ somnar med värsta huvudvärken. Men så äre!
 
På lördag ska jag iaf åka och fira min kusin som har fyllt år, och ska väll även hinna med att träffa min underbara pojkvän. Men aja.. Nu ska jag ner till köket o käka nått, sen ska jag ta tag i matten. Sen får det räcka för idag!
 
Ha en fortsatt trevlig kväll! /M
 
Va även hos tandläkaren idag så det blev max efter det med mamma, sedan tunapark och sen skolan eftersom jag började 12:25, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: