9/9-12

*Godkväll!*
 
Helgen har vart helt perfekt! 
 
Lördagen bestod av plugg samt middag hos Cajsa med familj. Fick jättegod mat och efterrätt, så det var trevligt! 
Va hemma runt 12 på natten, så då packade jag lite saker, sen så skjutsade mamma mig till älskling så jag va väll där runt halv 1 på natten typ, så blev att sova nästan direkt. Men ändå mysigt! (a) 
Vaknade upp med honom idag o käkade lite frukost osv och gjorde inte så mycket mer. Käkade lite mat o sen åkte jag hem för jag skulle plugga, dock har jag inte pluggat ett skit, men det är en annan sak. Haha! Blev heller inte någon övningskörning, men det är väll skitsamma. Får komma igång med den snart igen, men man har juh aldrig tid för något annat än plugget typ. Aja..
 
Imorgon börjar jag iaf 08:55 och slutar 15:50, men dagarna brukar gå sjukt fort så får hoppas på det imorgon oxå! 
 
Veckans planering kommer lite snabbt här iaf; 
 
 
 
 
 
 
Aja.. Nu ska jag iaf krypa ner under täcket om ett tag och försöka sova. Är sjukt jävla trött! Jätte konstigt, men så äre! 
Godnatt!
 

Hihi söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: