Bara köööööra!!

Hmm godkväll, typ!? :)
 
I helgen var jag med min fina pojkvän och chillade bara. Vi var dessutom på bio i lördags och kollade på Batman filmen, haha! Aja, det va mysigt iaf! 
Söndagen destod dock även av plugg, inte lika mysigt!
 
I går var jag iaf och solade efter skolan, underbart skönt! Och dagen idag har bestått av skola. Skulle ha två lektioner. En klockan 08:30-09:50 och sedan en lektion mellan klockan 12.25 och 15:00. Dock hade jag inte lektionen klockan 12:25. Men eftersom jag inte visste det då var jag ändå tvingen att vänta i 2.5 timmar typ, för att SEDAN få veta att jag inte hade någon lektion. As kul lixom! Men aja.. Hann iaf dra o käka en milkshake på donken, kolla lite kläder och dessutom hinna med en subway macka! Sen stannade jag ändå kvar i skolan/stan till kl 15:15 för då slutade Jonas, så fick träffa han lite. (a) Två månader tillsammans idag oxå! Hihi :)
 
Imorgon ska jag iaf till skolan som vanligt och sedan hem och plugga. Torsdagen består oxå av skola och efter den tänkte jag dra till solariumet o sola för att sedan dra hem. 
På fredag har vi nån  sak med skolan då då ska vi springa 1 mil typ. Har dessutom ett tema i klassen med att alla ska vara Smurfar. Så kommer vara helt blå och vit då! NAAAAJJJJJS! Bara köööööra lixom! :)
 
På kvällen på fredag blir det att dra sig mot Fröslunda med familjen hem till några bekanta och käka middag osv.. Och lördagen består av att övningsköra bil, plugga masssssooooor, fira kusin på kvällen och kanske få lyckas sova med älskling på kvällen, beroennde på hur sent jag är hemma, men tror runt 23 så borde funka! (a) Söndagen består oxå av plugg antar jag, har juh massor hela jävla tiden, inte roligt! Aja..
 
Nu ska jag iaf sova snart tänkte jag. En lång skoldag väntar imorgon! Haha, som vanligt. 
Godnatt ! /M
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: