16/4-13

Sitter just nu här vid datorn efter ett antal timmar av fysikplugg. Men det går helt okej, så hoppas provet går bra imorgon oxå. Vilket jag tror att det inte kommer göra. Men aja.. Villha ett C, men tror fan inte på det asså. Aja..

Idag har jag iaf vart i skolan i 2,5 timmar för en tekniklektion. Grymt seegt men aja.. Efter det tog jag mig tillsolariumet och solade lite och efter det bussen till Torshälla för att bli upphämtad av pappa för att sedan åka hem. 

Har som sagt prov imorgon iaf,och efter det ska jag vara i Munktell på idrottsdag från 11:00-15:00 sedan slutar jag, riktigt skönt! Blir då en promenad till Vilsta för att bli hämtad där av pappa, och sedan hem. 

Nu ska jag väll fortsätta chilla lite här framför datorn och sedan försöka sova om det går. Livet suger just nu men så äre. Aja..

Hare fint! /M

Vill ha sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: