Helt okej helg hittills!

God Söndag!?

Käkade för ett tag sedan med familjen,grönpepparkyckling och hasselbackspotatis. Mums!

Helgen har vart najs. Fredagen bestod av att åka till Tuna Park och där hittade jag lite saker, så totalt 1100 kr försvann upp. Haha, men det gööööör inget. 
Igår så träffade jag Olivia och så drog vi till Västerås med några snubbar på bilträff på Hälla parkering i Västerås. Var fätt trevligt och träffade lite folk man kände, och även annat fylle folk som va lite kul. Va väll sen hemma mitt i natten någon gång så är rätt trött nu, hehe. Dock blev det en lugn kväll!
Sov hos Olivia iaf, och drog hem runt 12 för att plugga fysik till provet på onsdag, så det är vad jag har ägnat dagen åt, och vad som kommer ske resten av dagen/kvällen oxå. Seegt, men ett måste. Kanske kan bli en springtur om jag har orken. Får se!

Imorgon har jag ingen skola, vilket är skönt nog. Dock har jag utvecklingssamtal kl 10:50-11:10 så efterdet blir det att käka lite med mamma och pappa på stan tänkte vi. Sen hem och plugga ige, höhö. På tisdag börjar jag 12:25, på onsdag fysikprov 08:30-10:30 och sedan ska jag vara i munktell på idrottsdag med teknikprogrammet till klockan 15:00, ååh orkar inte. Sen har jag nationella i Svenska muntligt och Spanska prov på torsdag och sen flyter väll fredagen på som vanligt. Så veckan blir chill trots de sena fredagarna till kl 15:40. 

Aja.. Ha en fin fortsättning på dagen/kvällen! 
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: