Helvete till vecka just nu.

Har nyss pluggat lite matte och tränat lite på Svenska nationella talet jag har skrivit. Hmm, inte alls kul vill jag lova!

Slutade iaf skolan kl 15:00 trots att jag bara har haft 2 lektioner, dock med 3 timmars håltimma emellan. Rätt seegt.. Aja, drog hem till Jonas en liten stund efter skolan och sen hämtade mamma och pappa mig och sen åkte jag hem. När jag kom hem så drog jag ut och sprang nästan 2 km, gick rätt seegt då jag inte har sprungit på över ett halvår. Höhö, aja. Bara att försöka få upp kondisen igen! 
 
Är sjukt trött nu och har ont i huvudet. Har inte sovit mer än 6 timmar de två senaste nätterna och dessutom hårt plugg i skolan på det, så är nog antagligen därför. Haha, men ikväll blir det att sova rätt tidigt hoppas jag, om jag somnar. Dock börjar jag klockan 12:40 imorgon men jag måste hinna plugga både matte och Svenska innan har jag tänkt och dessutom ska jag hinna med en springtur oxå. 

Nu ska jag chilla vidare ett tag iaf tänkte jag. 
Ha en fin kväll! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: