Jobbig vecka, trots lov!

Sitter framför datorn och försöker skriva klart Engelskan så här under lovet. 

Hmm.. helgen har vart bra. Käkade mat från Spicy Hot i fredags med familjen och älskling. I Lördags va farmor här och då käkade vi lite påsk mat bara och på kvällen skulle det bli kebab, men nej det blev det inte. 
På söndagen så fyller jag 17, så mot eftermiddagen/kvällen få firades det med lite släkt och vänner. Fick en nessesär, en parfym, mascara och ca 3 300kr. 
Måndagen bestod av att mamma och pappa åkte upp till Norrland, 120 mil för att köpa en bil. Så mina kompisar kom över på kvällen och vi chillade lite, lagade mat, och party bastade. Alla sov här, och sen på tisdagen så blev det lite kaos för vi tappade bortAnders men efter det blev det kebatallrik i Torshälla iaf. Sedan tog jag bussen till Borsökna för att träffa tjejerna, Linnéa, Cassandra, Sanna, Klara och Alexandra. Åt lite chokladdoppad frukt och chips och. Kollade påLejonkungen 3 och sedan badade vi lite jacuzzi. Så det var en chill dag/kväll trots bara 2 timmars sömn. Haha! 

Igår kväll sov jag iaf hos min fina pojkvän och sen hämtade pappa mig där imorse efter att han kom hem från Gnesta där han hade hyrt en annan bil för att åka upp till Norrland. Kom iaf hem och har vart hemma i ett antal timmar nu, och sitter och pluggar och skriver lite här nu. Har dessutom hunnit med en åktur i den nya bilen oxå faktiskt. Va as najs faktiskt! 

Aja..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: