Nyss vart ute på en springtur!

Kommit hem för ett tag sen efter en springturpåca 3km. Har nyss kommit ut från duschen iaf, och sitter nu framför datorn och seegar mig lite. Är så sjukt jävla trött och jag vet inte, känns absolut inte bra att skolan börjar på måndag nu igen efter en veckas lov. Oooohh.. 
 
Vet inte vad som händer ikväll heller. Det är lördag, men dock tycker jag att det känns som söndag. Haha, så seegt. Men så är läget. 
Måste plugga som in åt helvete, men nej det orkar jag faktiskt inte, trots att jag har 4 prov nästa vecka och fullt veckan efter det oxå. Men det går inte att göra någonting åt saken. 
 
Tror iaf att jag ska chilla vidare nu, måste dessutom försöka fota lite mer bilder snart för bloggen åt helt åt helvete och inte alls som den ska vara med inläggen lixom. Aja.. 
 
Ha en trevlig lördagskväll! /M
 
Haha ego..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: