Seeg dag!

Nationellt prov i Svenska imorse, läsförståelse. Men det gick helt okej. 
Fick C på muntliga och sen fick jag veta att jag fick A på en teknikuppgift idag. Åh, det går helt okej nu faktiskt!! Trotts att allt är åt helvetet totalt. 

Imorgon börjar jag 09:25 och då har jag Engelska nationella muntligt. Ååh, orkar inte. Kommer få ett STOOOOOR F! Men vafan orkar inte ens bry mig. Efter nationella har jag lunch sedan matte och efter det Spanska. Dock kommer dagen vara fett seeg ändå för onsdagar är alltid det. 

Somnade iaf direkt när jag kom hem från skolan. Har nog inte vart så sjukt trött på evigheter även fast jag typ alltid är trött. Men får hoppaspå att kunna sova ikväll oxå. Har dessutom vart ute och fotat lite. Allt blev skräp men orkar inte lägga ner energi på någonting alls längre fan. Aja..

Ha en fortsatt trevlig kväll! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: