Snart är skoldagarna slut för denna vecka!

Har precis pluggat Spanska i ungefår en timma. Seegt! Men det gick bra och jag tror att jag har fått in lite mer i mitt huvud åtminstone. 

Dagen i skolan har vart rätt seeg den med. Hade uppsats skrivning på nationella i Svenskan imorse, men jag tror det gick helt okej faktiskt. Så hoppas det visar sig på betyget sen. Hehe. Käkade sedan lunch med mina fina klasskamrater och sedan blev det jordgubbar och choklad ute i solen!! Riktigt underbar rast om jag får säga det själv!

Slutade skolan 15:35 och då drog jag hem. Mamma och pappa hämtade mig i Torshälla. 

Imorgon är det fredag, så morgondagen består av samhällskunskap, svenska, (dock blir det engelska tror jag), lunch, fysik, idrott och tillsist mattelektion. Usch! Hatar fredagar!! Efter skolan ska jag iaf dra mig mot Freddeeee och hitta på nånting och sen får vi se vad som händer resten av kvällen. 

Nu ska jag chilla lite framför datorn här och spela lite farmville och lyssna på musik. Sen ska jag sova för jag är sjukt jävla trött faktiskt. Så ha en fortsatt trevlig kväll ni som nu läser detta! Förstår inte ens hur jag kan ha några läsare fortfarande. Det är jätte skumt, men det gör väll ingenting antar jag. Haha!

Här kom det visst tre bilder från i tisdags som hände under lunchen! Mysig dag var det allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: