Underbart väder!!

Vaknade rätt tidigt idag, men gick upp sent ändå. Haha. 
Har iaf hunnit med en promenad på 5,5 km ute i det fina vädret och även lite annan träning. Har oxå hunnit med datorn haha. 

Ska snart käka lite korv med bröd för att sedan fixa iordning mig för att åka hem till Cajsa och fira hennes 17 års dag, det ska bli kul! Så det blir väll att vara där hela kvällen. :)

Imorgon vettefan vad som händer, men om det är fint väder ska jag nog ut o springa eller ta en promenad som idag och även plugga matte har jag tänkt. Inte speciellt roliga saker men skitsamma. Haha! Har ändå inga speciella prov att plugga till för tillfället eftersom det bara är nationella i nästa vecka, tre stycken har jag. Usch! Men så äre.. 

Ha en fin dag ute i det fina vädret! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: