Angående "Mitt 2012 - ....." inläggen

Som ni ser så har jag börjat med "Mitt 2012 - ....." inlägg nu som är tidsinställda så det kommer upp ett sånt varje dag i tolv dagar framöver, med en liten resumé med bilder från bloggen under den tiden. Tänkte att det kanske kunde vara en idé eftersom jag gjorde lika dant förra året om 2011, så vi får väll se hur det blir. 



Hmm.. Skola idag iaf efter jullovet, dock är jag lite sjuk så jag stannade hemma idag för att vila upp mig inför provet imorgon. På onsdag ska jag till optikern på linsundersökning, (jo jag har linser för jag vill inte använda mina glasögon hela tiden, haha) och sen får vi väll se vad som händer under resten av veckan. Antagligen blir det en hel del plugg då jag har del två i matte nationella den 22/1 så det är väll inte så jätte lockande precis.
 
Mysigt med ljus på vintern! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: