Södags seeg..

*God förmiddag!*
 
Vaknade tidigt idag, redan halv 8 faktiskt så var uppe till 8 och spelade lite farmvillesamt packade upp väskorna från Jonas från igår. 
 
Gårdagen bestod av att vakna upp tillsammans med min fina pojkvän och sedan begav jag mig till stan för att luncha lite med Linnéa samt kolla runt lite på saker. Efter det tog jag bussen tillbaka hem till Jonas och var där tills på kvällen och åkte hem pga att han blev sjuk från ingenstans typ :( Men kanske får träffa honom idag igen, men vi får se! :)
 
Nyss har jag iaf ätit frukost med familjen, och nu får vi väll se vad dagen bjuder på. Det lär nog inte bli någon skridskoåkning iaf, hahaha. 
 
Aja.. Ha en fortsatttrevlig och bra dag! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: