En vecka sedan sist..

Haha, just nu så har det blivit lite bloggtorka här av någon anledning. Vet inte riktigt varför men det lär väl ha sina orsaker. 
 
Denna vecka tror jag har vart bra faktiskt. Kommer faktiskt inte ihåg vad jag har gjort alls i början av den dock. Höhö. Vet dock att jag var iväg med familjen till Taxinge slott och fikade på tisdagen och sedan så började jag lira Minecraft i tisdags eller onsdags vilket har gjort att jag kanske "inte har haft tiden" till att blogga. I torsdags så träffade jag Jonas tror jag och då spelade vi Minecraft tillsammans på var sin dator. Fredagen bestod av att vi fick hem lite gäster här så då bakade jag först en körsbärspaj på dagen och sedan blev det grillnings middag och Jonas sov dessutom här vilket var mycket uppskattat. 
 
På lördagen så fixade vi oss lite sedan så tog vi cyklarna till hansmormor och morfar och fick grillad mat där vilket var väldigt gott och sedan så blev det några omgångar med kubb med folket som var där. Sedan drog jag vidare til Olivia i stan och mötte upp henne, sedan kom Sofie och så chillade vi lite med GH sedan på natte kom nån Alex o sedan kom oxå Anders dit och då blev det att spela Monopol till ca halv 5 på morgonen, vilket har gjort att jag är vääääldigt trött nu eftersom jag knappt har sovit något. I alla fall så cyklade jag hem till Jonas imorse, och däckade i hans säng. Hehe, har lite skuldkänslor för att jag kom dit och sov istället för att hitta på något roligt tillsammans, men jaja. Så blev det. Han skulle i alla fall iväg och träna sedan så då ringde jag pappa om skjuts hem och nu har jag hamnat här efter en stund. 
 
Hmm.. Nu avslutar jag detta inlägg med lite bilder som vanligt för sedan ska jag försöka att hålla mig vaken fram tills halv 9 åtminstone för då ska jag faaaan sova! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: