Ny vecka igen!

Ännu en ny vecka har börjat och jag sitter just nu här och chillar.
 
Fredagskvällen var trevlig med folket i Borsökna, dock badade inte jag som de andra gjorde. Drog i alla fall hem runt 12 kanske och sedan sov jag hos lilla Mini och sedan på lördagen så fick dem lite gäster så då blev det lite käk osv.. 
 
Lördagskvällen bestod av att vara hemma, dock kom Jonas hit lite senare på kvällen igen för jag inte ville sova själv då jag fick reda på väldigt dåliga nyheter av pappa.. :'(
 
Gårdagen bestod sedan inte av så mycket, typ chillade lite med Jonas och badade lite i poolen, det var 29 grader. Sedan så åktehan hem. Min faster kom dock hit från Sthlm med hennes kille pga lite omständigheter och så käkade vi lite vegetarisk mat. På kvällen så spelade jag lite Minecraft med Jonas och snackade i Skype. Sedan så blev det även ett kort litet samtal med Anders. 
 
Nu idag så vettefan vad som händer faktiskt. Blir nog mest att chilla, och kanske måla naglarna igen. Dock gjorde jag det i fredags haha. Jaja.. 
 
Ha en fortsatt trevlig dag folket! /M

 Mina naglar jag gjorrde i fredags! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: