Midsommarafton imorgon!

Denna dag har bestått av att ta en dusch, åka med mamma till stan, hämta några saker i en affär vi hade beställt, käkade på Papas Tapaz (mummmms!!), tog ut pengar, träffade Olivia och chillade med henne i ca 4 timmar, hann med en macka från Subway vid ån i stadsparken, cyklade till Torshälla, hon drog o jag träffade Jonas, sov hos han i ca 1 timma (haha) sen cyklade jag hem i värmen. Kom hem och skulle bada, men sen pallade jag inte det haha. Istället så vattnade jag tomatplantorna i växthuset, plockade lite jordgubbar i mitt jordgubbsland, fixade återvinningen och sen så gjorde jag coleslaw tills imorgon då det är midsommar, höhö, jag är grym på allt! ;D
 
Iaf så kommer det lite folk hit imorgon så det blir väl att käka och sociala sig lite. Kanske utgång på kvällen med några brudar men tror jag skippar det då Cajsa skulle komma hit. Hmm.. Lördagen består sedan av att inte göra ett skit på dagen tror jag, sen ska jag väl ut o käka med den lilla filuren Jonas, sen får vi se om det bär av till Sundbyholm eller lite party hos Olivia. Hmm.. Svårt val där faktiskt! Aja..
 
Nu ska jag nog chilla vidare här, sedan sova hade jag tänkt för imorgon ska jag städa mitt rum och hela övervåningen för att sedan fixa mina naglar med lite midsommarstyling, haha. Får väl se hur det blir, säkert inte så bra men man måste iaf börja någonstans. Köpte trots allt hem vitt och gult nagellack idag, och en flaska sprit för den delen, höhöhöhö. 
 
Detta är en bild från igår tagen med min Samsung Galaxy S4 måste säga att kameran är förjävla grym! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: