Mitt i veckan!

Nyss har jag käkar massor av glass här framför datorn med musik dunkandes i högtalarna. 

Måndagen bestod av att vara hemma, måla lite stolpar på altanen i 1 timma (sen såg vädret dåligt ut så jag packade ihop) och sedan träffade jag Jonas när han slutade jobbet. Gårdagen bestod ungefär av samma saker. Jag målade klart allt resterande, vilket tog två timmar, sen chillade jag lite och sen kom Jonas hit igen när han slutade jobbet, sedan sov han här tills imorse. Han åkte till jobbet halv 7, så jag fick fortsätta sova själv, och nu resten av denna dag så har jag ingenting planerat. Dock ska jag försöka plugga lite fysik, om det ens går att få igång hjärnan efter allt uppehåll från skolan. Haha, jag lär märka det snart! 

Hittade denna bild i min dator nyss från förra året, hihi! :)

Två bilder från min instagram på måleriet och frukosten idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: