Slut på denna helgens festligheter!

Midsommarfirandet slutade bra i fredags, trots lite stress med att hinna bli klar med städningen och "midsommarnaglarna" jag skulle fixa till. Blev god, grillad mat, bra efterrätt och gott fika med trevligt sällskap. Va väll 12 pers här ungefär, sen kom Jonas hit lite senare på kvällen oxå runt 23 tror jag. 
 
Lördagen bestod mest av att sova fram tills lunch och sedan chilla framför datorn och mobilen med lilla mini. Cyklade dock en rätt lång runda på dagen. Fixade sedan iordning oss lite och tog oss ner till stan för lite middag på Ming Palace. Sedan bar det av mot Ica Maxi på cykel för att köpa jordgubbar och cider, jordgubbar för 90 jävla spänn dessutom, men jaja sånt är livet. 

Dagen idag har mest betått av soffhäng och av att käka saker hos jonas, + spel på mobilen i mängder höhöhö, och just nu så sitter jag här hemma i mitt rum framför datorn och äter glass, och nyss åt jag dessutom jordnötsringar. Riktigt nyttigt, eller.?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: