1 maj !

*Tjenixen!*

Gårdagen var trevlig. Träffade som sagt Fredde och sen lite annat folk i Hällby och sen chillade vi lite bara. Dock var det kallt ute som jag vet inte vad. Var dock hemma hos Fredde igen ganska tidigt, typ runt halv 11 eller nånting, så vi sov typ direkt. Vaknade sedan hos honom imorse och typ gick upp flera timmar senare, och efter det käkade frukost. Tog bussen till stan runt kvart i 2 ungefär där jag träffade mamma och pappa för att sedan åka hem. 
 
 Kom iaf hem och käkade mat nästan direkt. Efter det blev det lite facebook koll på datorn och sedan lite plugg i Engelskan. Usch, inte kul!

Nyss har jag dock vart ute en sväng med pappa i bilen, skönt ute faktiskt! :) Så nu ska jag bara chilla lite och fortsätta läsa boken som ska vara klarläst tills imorgon och uppgifterna ska vara svarade på. Hmm.. Hoppas att jag hinner med det!

Aja.. Ha en fortsatt trevlig kväll! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: