11/5-13

Vaknade sent idag, men det är väll inte så konstigt med tanke på att jag somnade typ halv 3 inatt och under dagen var det full aktivitet. 

Gårdagen bestod iaf av att plugga matte, åka till stan och handla saker, åkte dessutom till Willy's, Jula, Plantagen och till kyrkogården. När jag kom hem sågade jag ner ett stort jävla träd, körde brorsans nya moppe, klippte andra träd, städade poolen lite från löv, åt as mycket mat och sen blev den en impulscykeltur på ca 4 mil tillsammans med Anders, Thomas och nån annan snubbe.. Blev lite Ica Maxi och donken på Västerleden oxå. :) Så var väll hemma runt halv 1 tror jag. Troligtvis därför jag är så trött nu. Jusste, och i torsdags så sprang jag 2 km med brorsan oxå. :)

Jag tycker att det känns som att det är Söndag idag, trots att det bara är Lördag, vilket är grymt skönt då jag har hur mycket som hellst att plugga! Vet inte riktigt vad som händer idag heller, men det lär vi väll märka. Orkar inte bara sitta inne iaf, haha. :) 

Aja.. Ha en bra dag! /M
 
Nya mjukisshorts! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: