14/5-13

Hmm.. Dagen har vart helt okej. Mattelektion och teknikredovisning bara. Fick dessutom sluta klockan 14:00 typ, istället för 15:00, så det va oxå chill! Kom hem efter skolan iaf, och då chillade jag lite. Kollade poolen, det va 22 grader, haha de va fan 9 graden för två dagar sedan, helt sinnes! Men de är bara najjjjs vafan! Efter det så skrev jag en stund på samhällskunskaps uppsatsen och skickade även in en teknikuppgift. Har nyss oxå vart ute o övningskört med pappa lite, vilket jag inte har gjort på ca ett halv år då min armbåge har vart bruten. Men nu äre back on track lixom, haha! Käkade även god middag innan det!! :)

Nu ska jag chilla en liiiten stund för att sedan försöka sova, och sedan klara av två/tre prov imorgon sådär. Lite najs, haha. Eller inte.. Men aja! Bara att kötta på vafan! 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll! /M

Kul liv jag hade igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: