23/5-13

Seeg vecka har det varit..

I tisdags så hade jag bara matte mellan 08:30-09:50. Sen gick jag hem och sov, haha! Gårdagen bestod av skola, nästan som vanligt förutom Svenska lektionen på morgonen för min del. Åkte sedan hem och sov (igen) haha. Vettefan vad jag gjorde mer faktiskt, haha! 

Idag skulle jag ha haft mattenationella mellan klockan 09:00-14:00, men jag va där i ca 20 min sen åkte jag hem och insåg att jag hade värsta febern. Inte konstigt att jag höll på att svimma. Men det gick bra iaf och pappa kom och hämtade mig. :)
 
Imorgon blir jag nog oxå hemma. Ska ändå plugga lite så det spelar ingen roll om jag är i skolan då eller inte, för jag kommer ändå göra exakt samma saker här som där. Dessutom har jag idrott o den kommer jag ändå inte kunna vara med på när jag mår så här som jag gör nu. 

Aja.. Det var väll allt för mig just nu. Helgen är inte helt planerad ännu så den återkommer jag förmodligen med senare. Hare fint! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: