En månad kvar till sommarlovet idag!!

Har nyss pluggat matte i ca 2 timmar och innan det så var jag ute och åkte bild med pappa en stund, ca 1 timma runt överallt. Har oxå hjälpt pappa med att olja altanen, höll på i ca 1,5 timma kanske, och fint blev det! :)

Idag äre iaf exakt 1 månad kvar tills sommarlovet, grymt sköööönt!! Dock äre en lång väg dit med skolan, då jag har ett antal många prov och uppgifter att göra. Haha, inte alls kul! 

Aja.. Imorgon är det iaf skola igen. Helgen har gått fort faktiskt! Har en teknik redovisning imorgon vad jag vet iaf, USCH! Så vi får väll se hur det går, kanske dör under tiden. Hehehehe.. Sen slutar jag iaf klockan 15:50, om vi nu har Svenska, det vettefan. Kanske får sluta 14:30 annars efter tekniklektionen på 1,5 timma? Hmm.. 

Ha en fortsatt trevlig kväll! /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: