Fredag imorgon!!

Godkväll folket!

Har nyss suttit och läst den där jävla Engelska boken, dock fick jag lite extra tid för jag snackade med min lärare idag, så det var okej att jag lämnade in uppgiften imorgon. Haha, skönt det iaf!

Idag har skolan iaf vart som vanligt förutom att vi fick sluta lite tidigare. Skönt det dock! 
Drog sedan hem till Anders och sedan iväg och käkade kebab!!! Oooh, fett gott! Sedan tillbaka hem till Anders och chillade lite bara innan han skulle dra iväg på träning och jag drog hem. 

Imorgon har jag Engelska nationella, någon del, kommer inte ihåg vilken. Så det är inte alls så kul! Dessutom ska jag på hälsobesök till skolsköterskan och sen har vi utomhus idrott för första gången i år på Tunavallen. Usch! Haha.. Annars vet jag inte vad som händer mer en sådan fredagskväll mer än att jag måste plugga som en jävla idiot, haha! Oooorkaaaar inte, men så får det bli för på lördag ska jag iväg med familjen! 

Nu ska jag iaf chilla här i en timma innan jag ska inta sängen tror jag, är faktiskt rätt trött. Så ha en fortsatt bra kväll! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: