Fullt upp!

Sista veckan nu i skolan och snart är alla prov och uppgifter färdig gjorda. Dock är det fullt upp enda tills imorgon, haha. 

Måndagen bestod dock bara av vanlig skola. Två fysiklektioner + klassråd typ. Slutade sedan 12:15. I tisdags så hade jag ingen skola alls, dock blev jag kallad till ett omprov i Spanskan (haha) så då fick jag börja klockan 15:00-16:00. Så jävla ovärt haha! Sedan på kvällen åkte jag med familjen till Skogstorp på bilträff. Gårdagen bestor av mattenationella, fysiklektion och Spanskanationella. Sedan slutade jag halv 4. Drog o träffade Isac, käkade pannkakor hon han o drog hem typ 22, pappa fick hämta mig haha. Idag har jag vart i skolan oxå, började dock 11:30 med fysik, hade sedan samhällskunskap och efter det Spanska. Fick veta mina slytbetyg i Spanska 3 och samhällskunskap 1b vilket är C respektive B så jag är sjukt nöjd över detta! Efter skolan träffade jag iaf Anders en stund, köpte glass och gick runt o snackade lite. Najjjs! Sen drog jag hem.

Imorgon börjar jag iaf 11:55 med fysikprov. Mitt sista prov för detta läsår! Sen har jag idrott och sen fysiklektion igen   med genomgång av provet + betygssnack tror jag. Kommer bli najs och jag tror även att jag får redan på slutbetyget i matte 2c då oxå. Hihi! På kvällen ska jag iaf iväg på bio med Matte, Gurra och Mathilda och se Fast And Furious 6, tror även att vi skulle käka lite innan och sen får vi väll se vad vi gör efteråt eller om det blir att tagga hem, filmen slutade 23, hmm.. Aja! Nu måste jag iaf plugga massa jävla fysik, sen ska jag ut och bada tänkte jag!

Pusshejjs!! /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: