Kort vecka!

Denna vecka är kort i skolan, bara imorgon och på onsdag kvar och dessa dagar är bara chill. Imorgon har jag fysik labb och sedan 3 timmar och 10min håltimma, efter det har jag ett prov, vilket troligtvis kommer vara väldigt lätt att göra. Efter det ska jag möta upp Olivia för en fika, och sedan bär det väll av hemåt för att kanske plugga lite matte eftersom jag inte har gjort det idag. 
 
Onsdagen består av endast en lektion, vilken är matte. Så efter det blir det att ta cykeln och trampa sig hemåt hade jag tänkt! Sedan är det lite ledigt i ca 4 och en halv dag, vilket är förjävla underbart. Sen är det snart sommarlov lixom! 
 
Idag har det dock vart en helt vanlig skoldag, förutom att jag inte hade någon Svenska den sista lektionen, men det är för att alla Svenskalektioner tydligen slutar nu vecka 19, så det är bara najs! :)
När jag kom hem från skolan så käkade jag iaf en banan (haha), sedan solade jag i ca 1 timma, sedan hjälpte jag pappa med att fixa en damm i trädgården och sedan städade jag bort massa kottar från gräsmattan med brorsan, så det har vart fullt upp. Dock fick jag äta grillad mat efteråt åtminstone, vilket var underbart gott!! :)

Nu ska jag iaf chilla vidare här framför datorn en stund innan jag ska ta och försöka sova, är sjukt jävla trött eftersom jag bara lyckades sova 5 timmar inatt, inte alls kul!
 
Aja.. Ha en fortsatt trevlig kväll folket! /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: