Leeeediiigt!

Nu har jag ledigt fram tills på söndag, riktigt skönt faktiskt!

Gårdagen var ett rent jävla helvete, haha. Skulle ha börjat skolan klockan 08:30 och sedan ha 3 timmat och 10 min håltimma. Men tyligen var lektionen inställd så då fick jag vänta i skolan till klockan 13:00 då jag skulle ha prov i ca 1 timma. Haha så jävla onödigt, hade faktiskt kunnat vara hemma och sova! Aja.. Idag hade jag iaf bara en lektion, matte var det. SÅ jag börjande klockan 12:40, riktigt skönt! När jag slutade träffade jag Anders och chillade runt lite och sen cyklade vi till Torshälla. Cyklade sedan hem och oljade klart altanen i det fina vädret som var, riktigt skönt ute idag! Hade shorts för förtsa gången idag faktiskt! :) Efter att jag hade fixat altanen så grillade vi iaf och sen käkade och nu så sitter jag här. Pappa mig dock nyss med att betsälla hem lite saker. Typ saker man dekorerar naglarna med, perfekt! Hihi! Så sakerna lär komma någon dag i nästa vecka innan torsdag! :) Aja..
 
Imorgon vettefan vad som händer. Är hemma själv typ hela dagen då familjen ska hjälpa några vi känner att flytta. Jag kände dock att jag bara kommer vara ivägen, med tanke på att min brutna armbåge inte är återställd ännu. Haha, så jag får bli hemma! Kanske lyckas bjuda hit nån på middag eller något liknande. :P 

Nu ska jag iaf chilla vidare, hare bra! 

Solade lite igår, blev faktiskt brunare!! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: