Lördag!

*Tjenixen!*

Gårdagen var väll som vanligt antar jag. Fick skjuts hem från skolan, orkade inte släpa väskorna på bussen, haha. Fett lat, men vafan palla det lixom. :) 
Kom iaf hem och grundmålade staketstolparna på altanen, tog väll några timmar då det va 10 stycken. Efter det blev det att bada, var fucking 28 grader i poolen, grymt najs! Sedan grillade jag korv till familjen och sen chillade jag lite. :)

Idag har jag använt en nån maskin som river bort mosan från gräsmattan, den fungerade typ som en gräsklippare, fast den tar bara bort mossan istället. Haha, as jobbigt! Men det blev bra efteråt! :) Efter det så flyttade jag på massa stenar, då vi ska bygga en till stenmur nedanför altanen, kommer bli jättefint det med! :) Sen har jag dessutom pluggat matte (vilket jag gör typ nu oxå, då jag måste få minst C på nationella på torsdag, annars kommer jag börja gråta, hahah) och har även käkat grillad fläskfilé och klyftpotatis. Pappa är grillmästare!! :)

AJa.. Nu ska jag fortsätta plugga och sedan städa ut nått jälva föråd här hemma. Finnsmassa skit där inne, haha. Som det gör överallt. Sen får vi lite besök ikväll och ska väll kolla melodifestivalen eller nånting, ingen aning. Beställde nyss en redbull av pappa oxå, då han skulle iväg med mamma och handla. Så kvällen kommer bli as najjjjs!! Kanske blir att bada oxå, var 29 grader idag! :D Hihi!

Jusste.. Jag måste oxå köpa en ny mobil då den nuvarande är helt kaos och konstig. Stänger av sig lite när den vill och funkar inte speciellt bra längre. Så tror jag ska satsa på en Samsung Galaxy S4 faktiskt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: