Mååååndag....

*Tjenixen..!*
 
Sitter just nu här framför datorn efter en seeg dag i skolan. Slutade klockan 13:30, riktigt skönt, då jag skulle ha slutat 15:00. Dock har jag haft mattelektioner unde hela fucking dagen så jag är as trött. Så när jag kom hem från skolan så däckade jag direkt, haha. Så nyss har jag vaknat upp igen, lite mer utvilad. Sov bara 3,5 timmar inatt så denna sömn var behövlig! 

I skolan så hade jag iaf nationella prov i matte, den muntliga delen, och jag tror att det gick riktigt bra faktiskt. Eller ja helt okej. Så jag hoppas på några poäng iaf! 

Gårdagen bestod att att hjälpa pappa mest. Vi byggde klart stenmuren, så nu har jag träningsverk i armarna, och sedan så tog vi en sväng i bilen på ca 5 mil hem till någon pappa kände. Rätt trevligt sådär i det fina vädret. Dock kom det några äckliga gråa regnmoln på vägen oxå, haha. 
 
Jaja.. Imorgon börjar jag iaf 10:30, lite tidigare än vanligt för vi har fått en extra mattelektion inlagd. Sedan slutar jag SENAST 15:00, men jag hoppas definitivt på mycket tidigare än så. Haha!

Nu ska jag iaf chilla vidare här framför datorn tror jag, och sedan får det bli lite matteplugg! Har skriftliga nationella nästa vecka den 23/5, vilket jag har stoooor panik inför då vi har mer än ett helt jävla kapitel kvar att lära in tills dess. 
 
Aja.. Ha en fortsatt trevlig eftermiddag/kväll! /M

Har dessutom fixat poolen nu förresten, så det lär vara ca 25 grader till helgen! :)Har oxå målat mina naglar, haha. Det blev väll helt okej om jag får säga det själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: