Mysig kväll!

Har haft en mysig kväll trots allt ute i skogen tillsammans med Linnéa och massa annat folk jag inte har någon aning om vilka det var. Det var iaf ca 30 pers där, och vi satt framför en liten brasa och hade det mysigt iaf. Drog dock hem rätttidigt eftersom att jag är rätt trött, haha. 

Imorgon ska jag iväg med familjen och fira Claras konfirmation och sedan får vi se vad det blir med resten av dagen/kvällen. Just nu har jag faktiskt ingen aning mer än att jag skulle behöva plugga då jag fick mitt första F på fysik provet jag hade förut. Fick veta det idag och jag blev fett sur, haha. Så jävla fucking seeeeegt!!

Nu ska jag iaf chilla vidare här framför datorn i skype med Fredde och sen ska jag väll sova nån gång kanske, om jag orkar. Det får vi väl se då. Haha! 

Aja.. Hare fint! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: