Ny vecka!

*Godkväll!*

Gårdagen var helt okej. Pluggade massa matte och hjälpte pappa att fixa lite saker. Var dessutom på Slagsta glass och åt min livs första glass där, sjukt egentligen, haha. Efter det åkte vi och köpte blomjord och sedan vidare och köpte en ny telefon till mig. Nya Samsung Galaxy S4, så jävla najs att slippa min gamla LG 3D nu, hihi! Dock var väll den bra den med. Glömde att köpa ett micro sim kort, så fick lite smått panik när jag kom hem och insåg det, men då tog jag mitt gamla med till garaget och hämtade en slipmaskin och gjorde den mindre så den passar nu, as naaajjjjs! :)

Idag har jag iaf vart i skolan som vanligt. Kom hem rätt skapligt, runt halv 4 kanske, och då käkade jag pannkakor med familjen. Sedan blev det att sola och bada, det var sjuka 31 grader i poolen, och det är fortfarnde bara maj, så jävla najs! :D Efter detta blev det en sväng i finbilen tillsammans med mamma och pappa iväg till en bilträff i Västerkvarn, ligger mot Västerås hållet härifrån sett, och nu är jag hemma igen. Kan dessutom tilllägga att jag fick veta att jag fick A på min teknikuppsats, A på min muntliga teknikredovisning och A på en annan uppgift i tekniken. Fan det går förjävla bra nu!! ;D

Morgondagen består av endast en lektion, nämligen matte mellan klockan 08:30-09:50, sedan slutar jag för dagen, så då blir det att åka hem och plugga ännu mera matte. Sedan mot kvällen kanske det blir att käka kebab med min fina Ica vän Anders, men det återstår att se. Hmm.. Aja.. Snart ska jag sova iaf, så jag tar väll och avrundar med några bilder istället! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: