Snart slut på denna vecka!

Ååååhh, skoldagarna bara flyger iväg! Så grymt skönt, sen när man väl kommer hem och återvänder till vardagslivet, så går det seegt igen som vanligt pga alla jävla äckliga omständigheter... Aja..
 
Gårdagen bestod av prov, prov, prov och åter igen prov. Först två Engelska nationella och sedan avslutades dagen med Spanska nationella med en mattelektion emellan dessutom. Åkte hem efter skolan och pluggade lite matte samt bakade muffins med hallon och choklad inuti. Efter det mot kvällen åkte jag iväg med pappa till Vilsta industiområde och övningskörde och sedan hämtade jag brorsan där utanför Zero och sen körde jag hem. Gick as bra! :)

Idag hade jag extra Engelska imorse, HAHAHHA, gick åt helvete men vem fan bryr sig, har ändå F varning HAHAHHA. Sen blev det matte, samhällskunskap och sedan ännu ett Spanska nationella. Efter skolan chillade jag runt lite med Sanna och Oliwer för att sedan dra mig mot frisören för att klippa och slinga håret, och det blev as bra!   :) Efter det hämtade mamma mig och då drog vi o käka på Burger King, för första gången i mitt liv! ;D Hihi! 

Nu ska jag ta och chilla vidare, kanske ta och hoppa ner i poolen och ta premiär doppet för iår, det är fan 26 grader i den! Grymt! ;D
 
Ha en fortsatt trevlig kväll iaf! Min morgondag ser ut som vanligt, som ett helvete alltså som alla fredagar är. Haha, lyckat! Aja.. Hare fint! /M 

Ny hårfärg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: