Söndag!

*Tjenixen!*

Fredagen bestod av att vara hemma och skriva klart samhällskunskapsuppsattsen. På kvällen drog jag dock ut med Anders, Thomas och Rickard på cykel till donken och moffade lite. Gårdagen igår bestod av att vara hemma till stor del, solade och badade i det underbara vädret. Mot kvällen drog jag mig inåt stan för att träffa Olivia och Linnea, sedan träffade vi även grabbarna från i fredags oxå. Chillade runt lite, och drog till donken igen. Haha, bara najjjs!! 

Idag skulle jag ha dragit iväg till borsökna och badat med tjejerna, men så blev inte fallet då vädret blev dåligt nu framåt eftermiddagen. Var istället hos farmor på förmiddagen med familjen och käkade lite tårta eftersom det är morsdag idag, sedan åkte vi en snabbis till Tuna Park och jag fick med mig en ny bikini hem. Wohoo! 

Nu vettefan vad som händer resten av dagen. Skulle behöva dammsuga mitt rum men även plugga massa jävla Spanska, dock är det ingenting jag orkar. Haha, har fucking prov alla dagar kommande vecka utom imorgon, måndag. As najs lixom! ;D Har inte heller hittat några kläder till skolavslutningen, men det får väll bli en vit klänning och mina nya Jeffrey Campbell skor, hihi! Så det ordnar nog sig! :)

Ha en fortsatt trevlig dag fooooolket, nu ska jag invänta maten, fisk och potatismos, mumms! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: