Trevlig dag!

Dagen har vart helt okej. 

Vaknade först runt 6 imorse, inte alls kul! Men somnade sedan om och gick upp runt halv 11. Käkade pizza till frulle, haha. Har fan käkat kebab/pizza tre dagar i rad nu, vilket inte alls är bra. Men så äre, och det blir säkert pizza imorgon igen oxå! Haha..

Efter frukosten duschade jag iaf och fixade mig lite eftersom vi skulle fira Claras konfirmation i kyrkan. Usch, jag gillar inte kyrkor, tänker bara på min farfars begravning då som var för lite mer än ett halv år sen nu. :'(

Efter kyrkan drog vi iaf vidare hem till Clara och käkade, och efter det blev det att spela spelet Eskilstuna. Precis som sist, haha. Och själv förlorade jag som vanligt. Men vad gör det!?

Imorgon vettefan vad jag ska göra, men kanske ska försöka ta mig ut på en springrunda. Men vi får se, dock måste jag plugga matte. Aja..

Här var visst en bild från igår i skogen :)Och en bild från förra gången hos Cajsa & Clara när vi spelade Eskilstuna, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: