Slut på höstlovet!

Ja nu är lovet slut och skolan börjar imorgon igen, back to reality lixom.. Jaja, bara att kämpa på! 

I onsdags så hände inte så jättemycket, en springtur på 5km bara. Torsdagsn blev inte alls som planerad, utan den bestod av att vara hemma bara och även en springtur på 5km igen, hihi. I fredags så skulle jag hem till Sanna på lite eftermiddagsfika, men eftersom det regnade så kunde jag inte cykla (jag hann cykla ca 3km och sen va jag heeeelt blöt av regnet så jag vände hemåt igen) och jag had ingenskjuts för pappa är på sjukhuset och mamma va på möten på jobbet. Kvällen som sedan skulla ha bestått av fest blev istället spenderad framför idol i vardagsrummet med mamma, haha. Men de va mysigt det med! Gårdagen blev dock lite bättre, sprang 5km typ, sedan blev det att dra sig mot stan för att träffa Olivia, Mattias och Gustaf för att kolla på bio, Jackass: bad grandpa, så sjukt rolig film haha, har aldrig skrattat så mycket till en film någonsin!! :D Sedan skulle vi käka, men ingen va typ hungrig så istället handlade vi på nån B-fest så vi drog typ efter 1 timma eller något, sen gick jag tydligen och la mig klockan 03:00 inatt typ, eller straxt efter, så nu är jag as trött, och det är skola imorgon så det är ett heeelvete och jag måste plugga som en idiot idag, men jag orkar inte så då skiter jag i det, haha! Jaja.. 

Dagen i övrigt ska bestå av att käka mat, och jag ska ut o springa tänkte jag, höhö. Hoppas bara att de inte börjar regna, men de är bara att kötta på isåfall, jag ska ju ändå hem efteråt och duscha lixom. 
 
Ha en fortsatt bra dag folket! /M

 Summer feelings...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: