Mycket i allmänhet!

Tjenixen! Snart får jag nog försöka komma igång lite här igen! :) 

Dagen idag har bestått av skola. Började med idrott, vilket är en skön start på dagen i sporthallen. Lunch blev det efter det och sedan, ENgelska, Svenska och matte. Tycker dagen så långt har gått jävligt bra och jag slutade 15:50. Åktedå hem och käkade risgrynsgröt. Loggade sedan in på skype och körde "skype-plugg" med Sanna, Oliwer och Matilda. Pluggade 2 timmar fysik, vilket känns jävligt bra då jag har fysikprov på fredag på 5 kapitel i boken. Efter det har jag nu pluggat lite konstruktion eftersom att jag har prov i det imorgon, vilket betyder att jag slutar typ senast 13:30, underbart fan! DOck är det jätte krångligt, och jag har nyss letat reda på mängdermed linjaler här hemma, hittade dock ingen speciell för att kunna rita cirklar med olika radier/diametrar, men skitamma. Jag borde klara mig ändå! 

Helgen som har vart har bestått av chillkväll i fredags, plugg på lördagen, hem till Fredde på kvällen och snackade lite där tillsammans med Anders och Olivia oxå. Sedan blev det att dra iväg på fest lite så där spontant. Kom hem runt halv 4, vilket inte alls var planerat. Men det var helt okej ändå! Söndagen bestod av att vara trött (haha) och även fira min kusin som fyllde år i veckan som var, trevligt trevligt!
 
Denna vecka som kommer vet jag bara består av att träffa barndomsvännen Cajsa på fredag och dra ut o käka lite på kvällen tillsammans. Sen vet jag inte vad vi ska hitta på. Vet oxå att jag förmodligen ska träffa min underbara vän Anders och hitta på något med. Men det kommer troligtvis hända mer saker oxå, under veckodagarna haha. 
 
Jaja.. Nu ska jag iaf ta och chilla järnet här framför datorn och dunka musik enda tills jag ska sova har jag tänkt. Börjar dock 08:30 imorgon, så måste sova tidigt. Haha, de suger för jag somnar ändå sent! Jaja.. 
 
Ha en trevlig kväll! /M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: